korang... avy jht ker?? avy jahat ker?? avy buat sume tue ad sbb.. awkk... maaf kan sy sbb buat hubungan awk jd kucar kacir.. sye pun ad prasaan wak.. sye mungkin ganas.. mungkin juga sye kasar.. tp sye ttp prempuan.. dulu, awk lah org yg pling memahami sye.. tp skang.. awk anggap sye seolah awk x mengenali sye.. awk taw x betapa perit nyer perasaan sye skang?? pernah awk terfikir ttg prasaan sye?? disaat sye cuba untuk melupakan awk, dan sye mampu untuk tersenyum kembali, ap yg awk buat? awk mengharap kan sye kembali bukan??? awk rindu sye kan?? awk, sye kenal awk... kenal sngat.. awk rindu sye, sye lg rindu awk.. tp sye x sangka yg awk x bley brubah.. dulu, time awk kate awk syg and cintakan sye, awk selit kan prasaan awk tue kat perempuan laen jugak kan??? awk gantikan tempat sye dengan dye kan?? pedih wak!! perit sngt!! depan awk sye buat2 kuat.. tp hakikat nyer, time tue kaki sye terlalu lemah untuk melangkah.. skang nie, biler awk dha bhagie bersame dye, awk still mnyebok dlm life sye.. knape?? awk kate awk nak tengok sye bhagie, tp sye semakin terluka awk.. tolong! klau awk syg sye, tinggal kan pangai buruk awk tue.. bukan susah.. sye hnye nk awk mnyayangi dye seperti mne awk pernah mnyayangi sye.. klau bley, sye nak awk lebih menyayangi dye tanpa memikir kan perempuan laen.. jge dye bebaik wak.. tp awk ingkar.. awk still x ley nak lupe kan sye.. awk taw ap yg sye fkir time tue?? sye rse mcm benci kat awk tahap gaban! molek sungguh pangai awk.. stlh awk gantikan tempat sye dengan dye, stlh sye beremdam air mata stiap mlm krna awk, awk still x brubah.. dan awk seolah mengharap kan sye kembali.. awk jgn bohong.. sye kenal awk.. skali lagi sye amat mengenali awk.. sbb sye cintakan awk :'( knape perlu ad rse kcewa biler sye dha brpunya?? knpe?? awk bukan sesiapa sye.. ex pun bukan.. bf?? pun bukan.. tunang? lg lah! suami???!!! jauh skali.. awk hnye bekas TTM <teman tapi mesra> sye jer... maafkan sye, mmg btul lah yg sye adlah dalang pada hubungan korang yg x kesampaian tue.. sbb sye nk awk lbih menghargai dye stalh awk rse btapa perit nye khilangan dye.. dan sye nak awk benci kan sye :') mungkin payah untuk sye mnerima nya, tp sye taw hnye itu jlan yg terbaek.. kiter msh muda.. bnyak lg yg perlu kiter lalui.. kisah cinta?? anggap sje ia hnye penghibur untuk hati yg lara.. dan jgn lah mengambil serius terhadap hubungan yg keanak-anakkan ini :) sye harap awk dngan dye akan mnjadi kawan.. kawan yg sngat rpt.. ingat, jgn perlakukan dye sebgai mne awk prnah perlakukan terhadap sye.. sye xnak dye label kan awk sbgai lelaki yg kejam :') nice to meet u my enemy.. i hope u will never forget me as your enemy.. i hate u a lot dear :')
p/s: kejiwangan sedikit xP lol!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
tinggalkan komen yer ! ^_^